Met welke communicatiemiddelen kan je zichtbaar worden?

Logo & huisstijl

Jouw bedrijf, dienst of product wordt zichtbaar door middel van een logo en huisstijl. De identiteit wordt hiermee bepaald. Met je logo kan je je onderscheiden ten opzichte van collega ondernemers. Daarbij vormen je logo en huisstijl een goede basis voor het verder ontwikkelen van communicatiemiddelen.


Buitenreclame (auto, bord, vlag)

Wil je buiten zichtbaar worden? Denk dan eens aan reclame op je auto , op een bord of een vlag.


Website

Wil je een passende website, ontwikkeld in jouw huisstijl waarbij je niet altijd afhankelijk bent van webbouwers?

Ik maak voor jou de basisopzet. Daarna leg ik je uit hoe jezelf de website kunt aanvullen. Doe je dit liever niet zelf dan kan ik het natuurlijk ook voor je doen.

Voorbeeldwebsites:

WonenInNoordNederland

Kazuri

Terbijhe 

De Bedrijfshaptonoom

Mantelzorgmakelaar van het Noorden


Visuals; online & offline (advertenties, infographics, interactieve pdf)

Om een verhaal of boodschap zichtbaar te maken kunnen er verschillende communicatiemiddelen worden ontwikkeld. Soms is een opvallende afbeelding voldoende. Een andere keer is een uitgebreider document handiger, hierbij kan je denken aan een (online)folder of advertentie. Bij complexe informatie kan er een infographic worden ontwikkeld. Deze communicatiemiddelen kunnen worden gedeeld via social media. Wil je daarnaast nog een tastbare opvallende folder of iets anders wat je kan uitdelen of achterlaten? Dan kan dat natuurlijk ook.

Voorbeeld interactieve pdf:

Interactieve pdf CJ2


 

Iets nieuws of iets anders?
Wil je jouw bedrijf, product of dienst zichtbaar maken op een andere manier dan standaard?

Ik help je graag!