Met welke communicatiemiddelen kan je zichtbaar worden?
Logo & huisstijl
Jouw bedrijf, dienst of product wordt zichtbaar door middel van een logo en huisstijl. De identiteit wordt hiermee bepaald. Met je logo kan je je onderscheiden ten opzichte van collega ondernemers. Daarbij vormen je logo en huisstijl een goede basis voor het verder ontwikkelen van communicatiemiddelen.
Buitenreclame (auto, bord, vlag)
Website
Wil je een passende website, ontwikkeld in jouw huisstijl waarbij je niet altijd afhankelijk bent van webbouwers?
Ik maak voor jou de basisopzet. Daarna leg ik je uit hoe jezelf de website kunt aanvullen. Doe je dit liever niet zelf dan kan ik het natuurlijk ook voor je doen.
Voorbeeldwebsites:
Visuals; online & offline (advertenties, infographics, interactieve pdf)
Om een verhaal of boodschap zichtbaar te maken kunnen er verschillende communicatiemiddelen worden ontwikkeld. Soms is een opvallende afbeelding voldoende. Een andere keer is een uitgebreider document handiger, hierbij kan je denken aan een (online)folder of advertentie. Bij complexe informatie kan er een infographic worden ontwikkeld. Deze communicatiemiddelen kunnen worden gedeeld via social media. Wil je daarnaast nog een tastbare opvallende folder of iets anders wat je kan uitdelen of achterlaten? Dan kan dat natuurlijk ook.
Voorbeeld interactieve pdf:
Iets nieuws of iets anders?
Wil je jouw bedrijf, product of dienst zichtbaar maken op een andere manier dan standaard?
Ik help je graag!